Opravy a servis elektroniky Olomouc

⭐ Přes 7 let zkušeností.

⚙️ Náhradní díly od prověřených, spolehlivých a stabilních dodavatelů.

⏱️ Opravy provádím v co nejkratším možném čase, žádné čekání 30 dní.

💶 O ceně opravy jste informováni vždy před její realizací.

✋ Za diagnostiku neplatíte.

🤝 Záruka na opravu 6 - 24 měsíců.

🪙  450 Kč / hod. (účtuji 75 Kč za každých započatých 10 minut práce)

💬 Máte zájem o opravu vašeho zařízení? Kontaktujte mě nebo mě navštivte na adrese Stupkova 18, Olomouc (viz Kontakt).

Používané druhy náhradních dílů

  1. Originální - díl nejvyšší kvality, což se promítá v jeho i celkové ceně opravy.
  2. Refurbished - díl, typicky např. displej pro telefon, který je po renovaci přímo výrobcem nebo "třetí stranou". V případě renovace výrobcem disponuje náhradní díl velmi vysokou (až téměř originální) kvalitou a nižší cenou oproti originálu.
  3. Aftermarket / OEM - neboli tzv. druhovýroba, tedy díl kompletně vyrobený třetí stranou (firmou, která získala od výrobce licenci na výrobu daného náhradního dílu). Jedná se o nejdostupnější a nejlevnější náhradní díl a tedy i opravu. Díl však nemusí dosahovat kvality originálu či refurbished.

Průběh servisu

Samotný průběh servisu, od převzetí zařízení do opravy až po jeho opětovné předání, lze zjednodušeně popsat a ilustrovat v několika krocích, jejichž dodržování vede k úspěšným opravám a vaší spokojenosti.

Krok 1: Diagnostika zařízení

Diagnostika je základem úspěšné opravy. Proto jí věnuji dostatek času.

V některých případech není nutné zařízení rozebírat, ovšem při mechanickém poškození, vytopení nebo zcela nefunkčním zařízení pokračuji krokem 2.

Krok 2: Demontáž a diagnostika

Ve většině případů se za účelem diagnostiky nevyhnu demontáži zařízení.

Následně provedu testy a měření, pomocí nichž zjistím příčinu závady.

Krok 3: Objednání náhradních dílů

Jakmile je diagnostika hotova a vím, v čem tkví tajemství poruchy, objednám příslušné náhradní díly (nemám-li je skladem).

Krok 4: Oprava, montáž a testování

Po výměně či opravě vadných komponent nastává další důležitá fáze - otestování plné funkčnosti zařízení.

Pokud vše funguje jak má, provedu kompletaci zařízení a ještě jednou jej otestuji.

Krok 5: Příprava k vyzvednutí

Nakonec zařízení očistím a kontaktuji vás s informací, že máte zařízení opravené a připravené k převzetí.