Opravna PC, notebooků a elektroniky Olomouc

⭐ Přes 7 let zkušeností.

⚙️ Náhradní díly od prověřených, spolehlivých a stabilních dodavatelů.

⏱️ Opravy provádím v co nejkratším možném čase.

💶 O ceně opravy jste informováni vždy před její realizací.

✋ Za diagnostiku neplatíte, ta je vždy zdarma.

🤝 Záruka na opravu 6 - 24 měsíců.

🪙 500 Kč / hod. (účtuji 125 Kč za každých započatých 15 minut práce)

Nepaušalizuji opravy

To znamená, že při nacenění opravy přihlížím ke stavu, výkonnosti, stáří a aktuální prodejní hodnotě daného zařízení. Rozumím, že člověk nechce investovat spousty peněz do servisu x let starého zařízení. Dotyčnému přijde líto investovat velké peníze do opravy, mně přijde líto vyhazovat zařízení, které je opravitelné a stále použitelné. Proto při servisu notebooků, počítačů nebo telefonů, která mají nižší tržní hodnotu, přistupuji k takovému cenovému tarifu, aby oprava měla smysl a vyplatila se pro obě dvě strany. Jak pro zákazníka, tak pro servisního technika.

Pokud by i přesto pro vás neměla oprava význam, nabízím možnost výkupu daného zařízení.

Opravuji, nevyměňuji

Co nefunguje správně, vyměníme za "nový" díl. Princip LEGO, tedy výměna vadné komponenty za novou bez hledání, co je na ní vlastně špatně, funguje jistě v mnoha servisech, ne však u mě. Na vadné komponentě se snažím najít závadu a odstranit ji, nikoli pouze vyměnit vadný díl za nový nebo repasovaný. Samozřejmě jsou případy, kdy nic jiného než výměna za nový díl nezbývá, což jsou případy primárně fyzického poškození (např. rozbitý displej telefonu nebo notebooku, rozbitý kryt nebo šasi apod.).

Průběh servisu

Samotný průběh servisu, od převzetí zařízení do opravy až po jeho předání zpět do vašich rukou, lze zjednodušeně popsat a ilustrovat v několika krocích, jejichž dodržování vede k úspěšným opravám a k vaší spokojenosti.

Krok 1: Diagnostika zařízení

Diagnostika je základem úspěšné opravy. Proto jí věnuji dostatek času.

V některých případech není nutné zařízení rozebírat, ovšem při mechanickém poškození, vytopení nebo zcela nefunkčním zařízení pokračuji krokem 2.

Krok 2: Demontáž a diagnostika

Ve většině případů se za účelem diagnostiky nevyhnu demontáži zařízení.

Následně provedu testy a měření, pomocí nichž zjistím příčinu závady.

Krok 3: Objednání náhradních dílů

Jakmile je diagnostika hotova a vím, v čem tkví tajemství poruchy, objednám příslušné náhradní díly (nemám-li skladem).

Krok 4: Oprava, montáž a testování

Po výměně či opravě vadných komponent nastává další důležitá fáze - otestování plné funkčnosti zařízení.

Pokud vše funguje jak má, provedu kompletaci zařízení a ještě jednou jej otestuji.

Krok 5: Příprava k vyzvednutí

Nakonec zařízení očistím a kontaktuji vás s informací, že máte zařízení opravené a připravené k převzetí.

Používané druhy náhradních dílů

  1. Originální - díl nejvyšší kvality, což se promítá v jeho i celkové ceně opravy.
  2. Refurbished - díl, typicky např. displej pro telefon, který je po renovaci přímo výrobcem nebo "třetí stranou". V případě renovace výrobcem disponuje náhradní díl velmi vysokou (až téměř originální) kvalitou a nižší cenou oproti originálu.

  3. Aftermarket / OEM - neboli tzv. druhovýroba, tedy díl kompletně vyrobený třetí stranou (firmou, která získala od výrobce licenci na výrobu daného náhradního dílu). Jedná se o nejdostupnější a nejlevnější náhradní díl a tedy i opravu. Díl však nemusí dosahovat kvality originálu či refurbished.