Opravy a servis elektroniky Olomouc
⭐ Přes 7 let zkušeností.
⚙️ Náhradní díly od prověřených, spolehlivých a stabilních dodavatelů.
⏱️ Opravy provádím v co nejkratším možném čase, žádné čekání 30 dní.
💶 O ceně opravy jste informováni vždy před její realizací.
✋ Za diagnostiku neplatíte.
🤝 Záruka na opravu 6 - 24 měsíců.
🪙 450 Kč / hod. (účtuji 75 Kč za každých započatých 10 minut práce)
💬 Máte zájem o opravu vašeho zařízení? Kontaktujte mě nebo mě navštivte na adrese Stupkova 18, Olomouc (viz Kontakt).
Používané druhy náhradních dílů
- Originální - díl nejvyšší kvality, což se promítá v jeho i celkové ceně opravy.
- Refurbished - díl, typicky např. displej pro telefon, který je po renovaci přímo výrobcem nebo "třetí stranou". V případě renovace výrobcem disponuje náhradní díl velmi vysokou (až téměř originální) kvalitou a nižší cenou oproti originálu.
- Aftermarket / OEM - neboli tzv. druhovýroba, tedy díl kompletně vyrobený třetí stranou (firmou, která získala od výrobce licenci na výrobu daného náhradního dílu). Jedná se o nejdostupnější a nejlevnější náhradní díl a tedy i opravu. Díl však nemusí dosahovat kvality originálu či refurbished.
Průběh servisu
Samotný průběh servisu, od převzetí zařízení do opravy až po jeho opětovné předání, lze zjednodušeně popsat a ilustrovat v několika krocích, jejichž dodržování vede k úspěšným opravám a vaší spokojenosti.
Krok 1: Diagnostika zařízení
➤ Diagnostika je základem úspěšné opravy. Proto jí věnuji dostatek času.
➤ V některých případech není nutné zařízení rozebírat, ovšem při mechanickém poškození, vytopení nebo zcela nefunkčním zařízení pokračuji krokem 2.
Krok 2: Demontáž a diagnostika
➤ Ve většině případů se za účelem diagnostiky nevyhnu demontáži zařízení.
➤ Následně provedu testy a měření, pomocí nichž zjistím příčinu závady.
Krok 3: Objednání náhradních dílů
➤ Jakmile je diagnostika hotova a vím, v čem tkví tajemství poruchy, objednám příslušné náhradní díly (nemám-li je skladem).
Krok 4: Oprava, montáž a testování
➤ Po výměně či opravě vadných komponent nastává další důležitá fáze - otestování plné funkčnosti zařízení.
➤ Pokud vše funguje jak má, provedu kompletaci zařízení a ještě jednou jej otestuji.
Krok 5: Příprava k vyzvednutí
➤ Nakonec zařízení očistím a kontaktuji vás s informací, že máte zařízení opravené a připravené k převzetí.