Zaslání zařízení na servis
Máte do Olomouce daleko a chcete opravit svůj mobil, tablet, notebook nebo herní konzoli? Pošlete vaše porouchané zařízení do servisu! 🚚📦
📝 Stačí vyplnit níže uvedený formulář a kliknout na tlačítko "Odeslat". Po jeho obdržení vás budu kontaktovat ohledně možnosti opravy vašeho zařízení. Do balíčku spolu se zařízením pak prosím vložte kus papíru, na který uvedete své jméno, telefonní kontakt nebo email.
💾 Nebo můžete stáhnout PDF formulář, vytisknout jej, vyplnit a vložit do balíčku spolu se zařízením. U této varianty mne však prvně ohledně opravy kontaktujte (telefon, WhatsApp, email).
Formulář pro odeslání do servisu:
📄 Po přijetí a rozbalení zásilky zařízení prohlédnu a sepíši přijímací protokol, který vám následně zašlu na email.
ℹ️ O průběhu opravy vás budu průběžně informovat.
🪙 Při ceně opravy nad 2.000 Kč máte dopravu zpět k vám zdarma.
📦 Kam můžete balíček se zařízením zaslat:
1) přímo na adresu servisu:
TECH-FIX - Martin Koller
Stupkova 952/18,
779 00 Olomouc
Tel.: 732 131 202
E-mail: info@tech-fix.cz
2) do Balíkovny:
Pošta Olomouc 10
Foerstrova 717/21,
770 10 Olomouc 9 - Nová Ulice
3) do Z-Boxu:
ID 31370
Stupkova 18,
779 00, Olomouc
4) do Zásilkovny:
CA paprsek
Olomouc, tř. Svornosti 57 (Timpo)
5) do GLS / DPD výdejního místa:
Vinotéka
Dobnerova 1366/25b
779 00 Olomouc